Uzun süreli pandemi durumunda kaygıyı kontrol altında tutmak için ne yapmalı? Evde yapılabilecek çok şey varmış gibi konuşuyoruz. Spor, kitap okuma ya da çocuklarımızla etkinlik yapmak. Fakat herkes sürekli uyku halinden şikayetçi . Bunun nedeni ne? Nasıl enerjimizi toplayıp asıl yapmak istediklerimizi yapacağız? Telefonlarımızda sosyal medyada ya da whats app gruplarında çok fazla zaman geçiriyoruz. Yetişkin bir insanın beyni nasıl etkilenir bundan? Her gün 3-4 saatten fazla ekrana bakmak haftalar sonra nasıl sonuçlar doğuracak? Anne-babalarımızdan çok gelen şikayetlerimizden biri de yorgunluk. Neden insanlar kendilerini bu kadar yorgun hissediyor? Bunu aşmak için ne yapmak lazım? Bu sıralar mutfakta daha fazla zaman geçirmeye, daha fazla yemek yemeye başladık. İhtiyacımızdan fazla kalori almak otizmli çocukları nasıl etkileyecek? Olumsuz ve kaygı tetikleyici abartılı senaryolar dolaşıyor internette. Ruh sağlığımız bu okuduklarımızdan nasıl etkileniyor?

Doç. Dr. Neslim Güvendeğer Doksat ile tüm bu soruları ve daha fazlasını ele aldık.